Nincs engedélyezve a javascript.

NYERJ RENDHAGYÓ OLVASÁSÓRÁT HOLDEN ROSE-ZAL!

2023. május 19.
holden_rose1248x539-1.png

Nyerd meg az iskoládnak az ország egyik legismertebb ifjúsági szerzője és motivációs előadója Holden Rose, alias Kovács Attila előadását!

A nyertes három előadás közül választhat bármelyik korosztálynak, harmadiktól tizenkettedikig.

Hogyan kerülhetsz játékba?

Rendeld meg 2023.05.19. és 06.10 között 30% pedagógus kedvezménnyel az osztály vagy az egész suli év végi ajándékkönyveit, nyári olvasmányait a www.mora.hu webáruházból.


A megrendelt kötetek közül legalább 15 példány Holden Rose/Kovács Attila könyve legyen!

Másodikosoknak, harmadikosoknak: Óhaj-sóhaj királylány, A csontváz óra (MTO - Petőfi),

felsősöknek: A lapátos fickó, Tükörvándor, Azonosított repülő tárgy (ehhez pedagógiai segédanyag is van!)


2023.06.15-én a feltételeket teljesítő megrendelők közül gépi sorsolással választjuk ki a szerencsést, akinek iskoláját Holden Rose alias Kovács Attila az általuk választott őszi időpontban és programmal meglátogatja.

Milyen előadásokról van szó?

3-4 osztályosoknak: Az olvasásról,

felsősöknek: Egyszerűsítés (olvasás), Petőfi, mielőtt sztár lett,

gimnazistáknak: Az írásról (is), Petőfi, mielőtt sztár lett, Ady, de másként

Van-e bármilyen anyagi vonzata a látogatásnak?

Nincs. Azzal, hogy vásároltál a Móránál a megadott feltételekkel, már megtettél mindent.

szivunkrajta_szivecske81-1.png
A csontváz óra - Az ifjú Petrovics Sándor elfeledett kalandjai

A csontváz óra - Az ifjú Petrovics Sándor elfeledett kalandjai

Holden Rose/Kovács Attila
A lapátos fickó

A lapátos fickó

Holden Rose/Kovács Attila
Azonosított repülő tárgy

Azonosított repülő tárgy

Holden Rose/Kovács Attila
Tükörvándor

Tükörvándor

Holden Rose/Kovács Attila
Óhaj-sóhaj királylány

Óhaj-sóhaj királylány

Holden Rose/Kovács Attila, Knézics Anikó
Móra Könyvkiadó, 2022.11.21.
Az írástanítás folyamatának hangsúlyos pontja a helyesírás biztos alapjainak lerakása. Habár a magyar nyelv tucatnyi helyesírási szabályának alkalmazása alapvetően az anyanyelvű diákok esetében ösztönösen, különösebb nehézség nélkül történik, kivételt erősítő szabályként és egyben a nyelv sajátosságaként jelenik meg az, hogy a "j", "ly" használatára egzakt, mindenesetre alkalmazható szabályrendszer aligha létezik.