Nincs engedélyezve a javascript.
Tanfolyam neve:
JÁTÉKOS LÉPŐKÖVEK – TANULÁSI ÖNISMERET GYAKORLATCENTRIKUS FEJLESZTÉSE AZ ISKOLÁKBAN
Kezdete:
2022.04.29.
Vége:
2022.05.07.

A 30 kreditpontos, akkreditált képzés célja, hogy bemutassa a 8–16 éves gyerekek tanulási szokásait, a pedagógus ismerje meg a kamaszok tudásbővítő-kompetenciazavarainak hátterét. Megmutat egy új, gyakorlatcentrikus módszert, a Kozsán-módszert, melynek kidolgozója Kozsánné Tóth Marianna tehetségfejlesztő tanár, mesterpedagógus.

A tanfolyam díja most 30.000.- Ft helyett, csak 24.000.- Ft

További információk: pedagoguskepzes@mora.hu

Jelentkezés kezdete:
2022.03.23.
Jelentkezés vége:
2022.04.27.
A jelentkezés már lezárult
Részvételi díj:
24 000 Ft

A TANFOLYAM ÁRA: 30 000 FT/FŐ
helyett 24.000.- Ft / Fő

Jelentkezési határidő: 2022. április 26.

2022. április 29–30. (péntek: 15.00–18.00, szombat: 9.00.–16.00)

2022. május 6–7. (péntek: 15.00–18.00, szombat: 9.00.–16.00)


Helyszín:

Online felületen (Google Meet), melyhez a jelentkezőknek az esemény előtt egy nappal és egy órával küldjük a hozzáférési linket.


Előadó: Kozsánné Tóth Marianna – tehetségfejlesztő tanár és szaktanácsadó, magyar nyelv és irodalom tanár, mesterpedagógus, a Kozsán TehetségMűhely szakmai vezetője.

mariann_korulvagott.jpg

MIT NYÚJT ÖNNEK A KÉPZÉS?

  • Ismereteket szereznek a tanulási önismeret és a tanulásmódszertan különbségéről, a jövő lehetőségeiről, a támogató tanári attitűd megerősítéséről.
  • Információkat kapnak a célteremtés, a tudatos jövőkép tervezése mellett, a megfelelő az önértékelés, az érzelmek és a hatékony stresszkezelés összefüggéseiről is.
  • Megismerik azokat a módszereket, melyek a tudatos önfejlesztéshez, az önértékelés javításához, a szorongás és feszültség csökkentéséhez, az inter- és intraperszonális kompetencia növeléséhez vezetnek.
  • Javítják a csoportok együttműködését, az eredményes tanulási folyamatok felépítését.
  • Képessé válnak a tanulási szokásokat érintő konkrét stratégia megalkotására, és megvalósításának támogatására.

A KÉPZÉS MODULJAI

  • A diákok tanuláshoz való viszonyának formálása, melyben a résztvevők tudatosítják az önértékelés és az érzelmek összefüggését, a tanulási nehézségek tükrében.
  • A tanulás tudatos tervezésének bevált technikáját ismerteti tanulásdiagnosztikai kérdőívsor segítségével.
  • A résztvevők megismerkedhetnek néhány hatékony, tanulást támogató módszerrel és eszközzel. Segítséget kapnak, hogy facilitátori szerepüket tisztábban lássák, és ezzel támogassák a diákokat a saját módszertani tárházuk létrehozásában.
  • Stresszkezelés és motiváció. A résztvevők ismereteket kapnak a tanulási motiváció megőrzésének lehetőségeiről. A Lifelong learning alapjaival és a stresszkezelés módszereivel ismerkednek meg.
  • A RÉSZTVEVŐK A TANFOLYAM VÉGÉN DOLGOZATOT ADNAK BE 5-8 OLDAL TERJEDELEMBEN.

  • Hogyan fogják beépíteni nevelő-oktató munkájukba a tanfolyam anyagát, illetve hogyan használják majd a munkafüzetet a tanulási önismeret fejlesztésére intézményi kereteken belül.
  • Egy választott Játékos lépőkövek munkafüzeti témakör feldolgozása egy foglalkozás, tanóra keretén belül, óratervezettel, majd a tapasztalatok leírása.
  • Amennyiben a jelentkező a tanfolyami órák 90%-án részt vett, továbbá a kiírásnak megfelelően leadta dolgozatát, tanúsítványt kap.

    Jelentkezők:
    A jelentkezés már lezárult